söndag 10 juli 2011

Campa på luftmadrass, bra eller anus?!

När man är ute och campar, är det ganska viktigt att vara väl förbered. Man måste tänka på att ha med sig en grill om man ska grilla, en konservöppnare om man har konserver och en extra luftmadrass ifall luften plötsligt skulle försvinna...

Nu är det ju så att vi inte riktigt kan kalla oss för campare, än. Vi missade såklart att köpa en grill, vilket resulterade i att vi fjäskade till oss en utav våra snälla grannar. Vi insåg liksom inte att om man köper konservburkar med mat, så måste man faktiskt kunna öppna dem... Och det bästa av allt är, när vi skulle gå och lägga oss på fredagen, så var MIN luftmadrass platt som en pannkaka! Jag känner då hur frustationen långsamt ökar och hur ett framtida ryggskottet närmar sig. Efter att jag i panik försökt pressa ner så mycket luft som möjligt i madrassen, var det bara att inse sanningen, jag kommer att sova på marken i helgen!

Så i helgen, när alla andra har snarkat på sina välfyllda luftmadrasser, har jag sovit på en platt och allmänt uttryckslös luftmadrass. Men varför klaga, vi har haft det jättebra i Tylösand och hoppas på att komma tillbaka snart igen :).

Detta var innan jag insåg sanningen om min "vän" till luftmadrass...

Gänget

På väg till stranden

1 kommentar:

https://sextoysonlinestore.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.