torsdag 6 oktober 2011

Hur mkt fett har du på kroppen?

Under en period nu, så har jag känt ett ganska stort behov av att kolla upp hur stor fett/muskelmassa jag har på min kropp. Så idag vandrade jag ner till Livingroom och bad att få ställa mig på deras våg. Efter den obligatoriska betalningen så gick vi upp för trappan mot den läskiga vågen!

Hur skulle resultatet av kroppsscanninen bli, kommer jag räknas som fet, tänk om det inte finns några muskler alls och måste man vara naken? Alla tankarna virrvlade runt i huvudet som en torktumlare och tillslut säger tjejen som ska hjälpa mig:
- Då kan du ta av dig sockarna (inget naket här inte, skönt).

När testet väl var över spottade vågen ut ett kvitto som berättade exakt hur min kropp ser ut just nu.

Några utav värdena som jag fick...

Vikt: 66,9
BMI: 27,1
Fett: 24,1 %
Vatten: 37,2 kg
Fett rumpa: 16 %
Kul info, höger och vänsterarm har lika stor muskelmassa, 2,4 kg.

Bloggen krånglar :/, så det
går inte vända på bilden..

Inga kommentarer: