tisdag 28 februari 2012

Mivi Total Sport

Fick tipset om att testa "Mivi Total Sport" utav en kompis tidigare i veckan. Efter att ha fått veta hur oerhört bra denna produkt är, fick jag även höra att smaken skulle var hemsk.
Enligt honom skulle MiviTotal smaka så illa, att han t.o.m tipsa om att ha ett stort glas med vatten nära till hands.

Ja som ni vet så kan jag ju inte banga på sådana här saker, utan redan nästkommande morgon stod jag där och mätte noga upp 2 msk med det gula innehållet. Kroppen förberedde sig redan här på en spyattack, då jag i min hjärna målat upp en bild av hur jobbigt det skulle bli att få ner detta...

Men nu kan det ju vara så att mina smaklökar redan är döda från allt dietande, för jag tyckte faktiskt att det var riktigt nice :). Konsistensen samt färgen, påminde om juice och jag kände en god eftersmak av blodapelsin.

Så till alla fegisar där ute:
Våga er på att testa nya saker, allt är kanske inte så farligt som det låter alla gånger ;P...


3 kommentarer:

Krille sa...

Haha va?! Menar du allvar? Som jag ser det finns det följande alternativ:

-Ja, dina smaklökar är döda, beklagar. (gratulerar i detta fall!)
-Den juice och frukt du vanligtvis äter smakar också kräks.
-Jag och vår gemensamma kompis,som jag för övrigt gav min Mivi Total Sport till, är inget annat än sissy boys som borde klä oss i rosa balettkjol. ;P

Mivi Total är är hur som helst värd att få i sej, för det är den absolut bästa multin jag testat.. och den funkar verkligen. :)

Malin sa...

Har hört samma som kom från din kompis, men jag håller med dig. Helt och hållet :-D Tycker den är mer än okej! (Sen vet jag inte om jag kan påstå att jag känner att den gjort underverk, men det kan ju inte vara dåligt att sörpla i sig 4msk om dagen iaf!) :-D

Pentmark sa...

Krille: Haha yes jag menar allvar :P. Jag tror alt.3 är det rätta svaret i det här fallet. Fast å andra sidan finns det inte ngt frukt eller juice i mitt kostschema, så jag kanske uppskattar sötman mer än vad ni gör:P.

Malin: Vad roligt att höra att jag iaf har en person som är på min sida :P.
Underverk vet jag inte, men den är iaf ganska bra ;).

Ha en fortsatt bra dag!