lördag 10 mars 2012

Omelettkungen

Jag är så stolt över mig själv, detta är nog den finaste omelett som jag någonsin gjort :P. Den var faktiskt så fin, att jag funderade en extra gång, innan jag satte gaffeln i mitten och förstörde alltihop hahah.

Morgonpromenaden i dag kändes riktigt bra, fick både ett bra tryck i steget och fint väder, en drömkombo helt enkelt! Dagen till ära gick jag Billingebacken upp och strupen ner, alltid kul med variation :).

Nu ska jag snart dra till gymmet för ett pass med bröst och triceps.
Vem vet, om jag får något bra foto där, kanske det t.o.m blir ett nytt inlägg lite senare...

Tjingeling så länge!
 Omelett # 1

Visst blev den fiiiin <3


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, fint foto...Varför känns det som om jag blir inblandad i detta, hihi ;-)

Pentmark sa...

Hihih what ;)... Vad får dig att tro ngt sådant ;)