måndag 16 april 2012

Questions & Answers

Frågestund :-)

Vad önskar du att folk visste om bodybuildning som de inte vet?
Hur mycket träning och hårt arbete som faktiskt ligger bakom en riktigt snygg kropp.

Vad har du för mål med träningen?
Mitt mål på lång sikt, är att få en snygg och vältränad kropp som jag är stolt över.
På kort sikt är mitt mål Alströmertrofén och att få en så bra placering där som möjligt.

Hur kom du på att du ville bygga?
Jag har alltid haft lätt för att bygga muskler, men har nog aldrig försökt forma min kropp tidigare. Sen följde jag med mamma ner till hennes gym och efter den dagen, förvandlades jag långsamt med säkert till en liten gymråtta :-).

Tung eller lätt träning?
Jag gillar att variera med både tunga och lätta pass

Favoritövning?
Latsdrag och knäböj

Bästa träningstipsen?
Ha tålamod, man blir inte superstor på ett år. Glöm inte av att allting hänger ihop, för att få bästa träningsresultat, krävs det att du tänker över dina kost och sömnvanor.

Vilka är din bästa muskelgrupp?
Ben

Vad tar du i marklyft?
80 kg

Knäböj?
110 kg är mitt personbästa.

Bänkpress?
Nu är jag inte maxat i bänk på länge, men 65 kg.



Inga kommentarer: