torsdag 31 maj 2012

Skövde Nyheter

I dag är jag med i vår lokal tidning Skövde Nyheter :).

Alla som någon gång har träffat mig, vet hur oerhört klumpig och osmidig jag jämt lyckas vara, denna dag var självklart inget undantag...

Efter att ha läst den fina texten i SN, skriven av Petra Dydisko, la jag ifrån mig tidningen och började äta min laxfilé. Då, helt plötsligt från ingenstans, hade det tydligen runnit vätska av fisken (!) och skapat en stor fläck på min artikel, inte okej!
Hahah, ja, ja det här är typiskt sånna saker som alltid lyckas hända mig, Hanna Pentmark ;)...

Nu bär det snart av till TK i Falköping för ett gympass.
Ha en fortsatt bra dag!


 
Första sidan

Kommer att lägga ut länken till artikeln här på bloggen,
så fort den har blivit publicerad på Skövde Nyheters hemsida.


Inga kommentarer: