fredag 4 november 2011

Vi GÅR här inne!!!

Hela denna vecka så har vi haft en del att göra på Arena Skövde, detta pga att det är höstlov för alla skolor inom Skövde kommun.

Efter att jag hade bevakat poolområdet en stund, började jag faktiskt att fundera på att spela in min röst och bara trycka på knappen repeat, för det enda jag i princip fick säga var;
- Här inne GÅR vi!
- GÅÅÅ här inne!
- Lyssna, GÅ!

Jag insåg att jag hade blivit skadad för livet, när jag var på väg att skrika till en unge som sprang inne på Maxi. Fattar ni hur kul det kunde ha blivit;
- Hörredu grabben! Vi GÅR här inne!
Haha jag kan bara föreställa mig hur han och hans föräldrars reaktion skulle bli...
- Eh, älskling vad sa hon??
- Mamma är hon knäpp?
- Ne förstår du lilla gubben, hon har nog bara jobbat under höstlovsveckan på äventyrsbadet hahah :P.



Inga kommentarer: