torsdag 3 november 2011

Kan man dricka en proteinshake med hårstrån i?

Nu är jag arg... Igen.
Hur svårt kan det vara att göra en cylinderformad, plastig flaska med gängor som fungerar? Jag tror seriöst att varje gång som jag ska skaka flaskan, som för övrigt innehåller en blandning av vatten och proteinpulver, så hamnar hälften över mig. Ja för det är ju alltid lika kul att gå hem i äckligt fläckiga kläderna och försöka låtsas som att allt är sådär superduper bra..
Jag menar hur kan alla företag skylta med att deras shaker är så jävla bra med förstärkta gängor och allt, om det inte ens går att skruva på locket på behållaren.

Sen ska vi ju inte tala om alla gånger som jag har haft proteinpulver i hela väskan för att locket har beslutat sig för att öppnas. Så står man där inne i omklädningsrummet och funderar på om man kanske kan använda pulvret i alla fall. Jag menar herregud det är ju faktiskt din egen väska och så smutsig kan det faktiskt inte vara...
Tills man väljer att tittar ner i sin nyblandade drink och inser att det simmar runt cirka 14 hårstrån, 10 gruskorn och något annat som är totalt oidentifierbart. Tankarna går ungefär i den här ordningen:
- Det är klart att jag kan ta bort de som syns ur vätskan, för att sedan dricka, tänker jag kaxigt.
- Men om jag dricker tills jag ser eller känner någonting äckligt, tänker jag och tittar nu lite tveksamt ner i flaskan.
- Helvete jag får väl häller väl ut skiten, säger jag och freakar samtidigt ur totalt....



Inga kommentarer: