onsdag 8 februari 2012

Blodådra

Hjärtligt välkommen nya och fina blodådra :)



10 kommentarer:

Anonym sa...

Döp den till Hanna O efter mig tack så hänkar jag ju med överallt! :p

//K sa...

You got the pump...;-)

Pentmark sa...

Självklart haha.. Från och med nu så heter den nya blodådrar Hanna O. Synd att vi inte hade tid att ses, nu när du för en gångs skull var hemma :(.

Mamma: helt rätt ;)

Krille sa...

Big Mac har berättat om din utveckling och det ser onekligen lovande ut! Fortsätt så och lycka till! :)

Pentmark sa...

Hej Krille!
Tack för dina värmande ord!

Och vad roligt att även du har hittat fram min till blogg :).
Kram Hanna

Krille sa...

Det var så lite så! :)
Roligt och inspirerande att följa din utveckling och väg mot toppen.
...för det är väl dit du siktar? ;)

Pentmark sa...

Hahah, yes självklart är det mot toppen som jag strävar :D. Skulle det finnas några fler alternativ menar du ;)?

Krille sa...

Hehe absolut inte! :)
Hur långt ifrån tävlingspremiär är du nu? Börjar det dra ihop sej?

Pentmark sa...

Tävlingen kommer att gå i Alingsås den 16:e Juni.
Men har fortfarande en lång resa kvar att göra innan jag är redo för scenen. Det är ju ganska mycket fett som ska bort. Detta för att muskler ska kunna syns på bästa sätt :).

Krille sa...

Ahaa, spännande! :D
Big M berättade om din nya diet och det låter som den kan bli en tuff, men lärorik, utmaning. Du ser ju ut att vara på rätt väg ang. deff.. bara att köra på! :)