fredag 20 januari 2012

Biceps & Tricepspass med mamma :)

Ett pass med massa armar var receptet för dagen, ja menar kan det bli bättre än så??
Mitt under mina sittande bicepscurls, noterade jag att det var inte så många på gymmet som det brukar vara, lite skumt... Undra just vad alla andra, normala(?), människor gör en fredagskväll :D


Först prövade vi att fota själva...

Sen tog vi hjälp hahah..
Lite synd att jag inte fick upp armen i en lika snygg pose
som mamma. Jag får helt enkelt skylla på att
 även hon skulle synas på bilden ;-)...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Morsan ser ju biffigare ut än du ju ;) / MH

Pentmark sa...

Yes morsan har faktiskt biffat till sig ordentligt :):)

Anonym sa...

Man ser ju iallafall vart du fått dina onormalt stora biceps ifrån! ;) haha

Sussie sa...

Din morsa ser ju i alla fall bättre ut än mig! Det är nog bäst att börja träna själv nu, eller? ;) haha.
/ Sussie

Pentmark sa...

Sussi: Du är ju också jättefin <3!

Ja absolut, klart du ska börja träna, det är ju superkul :).

Kör hårt, jag tror på dig!!
Kram Hanna