onsdag 14 mars 2012

Träningsupplägg

Tänkte berätta lite för er om hur mitt träningschema ser ut just nu.
Förutom mina 4 kardiopass á 1h (tex morgonpromenader), så gymmar jag självklart en del också ;D.

Som ni lär märka ganska fort på schemat, tränar jag två dagar och har vilodag en, ett upplägg som jag tycker funkar jättebra.
Anledningen till att jag tränar på ett rullande 2 veckors schema, är pga mina übersnygg ben haha. De behöver inte bli större än vad de är i dagsläget, så jag får bara underhållsträna dem ;).

Nu ska jag susa i väg till jobbet.
Puss & kram


Mitt träningsupplägg

Dag 1: Bröst, triceps & mage

Dag 2: Rygg, biceps

Dag 3: Vila

Dag 4: Axlar & mage

Dag 5: Biceps & triceps

Dag 6: Vila

Dag 7: Bröst, triceps & mage

Dag 8: Rygg, biceps

Dag 9: Vila

Dag 10: Axlar & mage

Dag 11: Ben

Dag 12: Vila

Sen är det börja att om från dag 1 igen :)

Inga kommentarer: