tisdag 13 mars 2012

Bonnafräs

Okej vi måste helt enkelt diskuter fenomenet bonnafräs!!

För det första, vet alla ens vad detta ordet betyder?
Det betyder att i stället för att gå undan och snyta dig lite snyggt, håller du för ena näsborren och blåser ut snoret, ja eller hur, visst låter det supertrevligt.

Jag är en person som alltid har varit väldigt anti till att göra detta, då jag tycker det ser fruktansvärt illa ut..... Meeen, det verkar som om jag numera har bytt sida och har blivit en av fräsarna ;P.
- Varför då och vad hände egentligen Hanna? Kanske ni undrar...
Jo förstår ni, efter att ha tagit nästan en timmes promenad och ägna minst 45 minuter av dessa till att undvika att snoret rinner ut, fick det tillslut vara nog! När klockan slog 05.15 på en av de mest folktomma gatorna i Skövde hände det, Hanna gjode en bonnafräs!!

Jag kan inte säga att jag är stolt över mitt beteende, men både näsan och jag mådde så mycket bättre efter detta hahaha.

Ha en grym tisdag :-D!

1 kommentar:

Malin N sa...

Hahah! Du är rolig du :-)
Välkommen i klubben, får jag säga då.
Är ju inget jag gör mitt i centrum precis, men på promenader ute i skogen så sitter det allt fint ibland! Det hör lite till, speciellt om man springer!
Hoppas du också har en grym tisdag! ;-D