onsdag 28 november 2012

Stänga av mobilen, går det?

Jag har precis varit ute på en mysig promenad. Lagom när jag hade gått halvvägs började jag se massa snöflingor som långsamt dalade ner från himlen. Äntligen lite julkänsla, tänkte jag och kände hur känslan av välbehag spreds nerifrån fötterna och hela vägen upp under mössan.
Idag har jag bestämt att det kommer bli en bra dag, är ni med mig :-)?

Nu ska jag sätta mig tillrätta i soffan, stänga av mobil och allt annat som kan pocka på min dyrbara uppmärksamhet. För nu är det fullt fokus på mina PT-studier som gäller. Ska jag bli klar innan nyår är det hög tid att lägga in näst växel.

Dagens promenad, check!

Snö, check!

2 kommentarer:

Ida och Anders sa...

Hej. Klickade runt och hamnade på din blogg. Ser att du tävla i bodybuilding.. Jag är också jätte sugen att testa på det, hur började du? Tänkte hur kommer man i kontakt med ett team och får tillgång till en coach?

Pentmark sa...

Hej Ida & Anders

Att ställa sig på scenen och tävla är någonting jag varmt kan rekommendera :).
Det första jag tycker du/ni ska göra är att åka och titta på en tävling (tex Luciapokalen nästa helg) för att få en inblick i hur det fungerar.
Mitt tips är att kolla runt på gymmen i din närhet, finns det någon där som kan hjälpa dig med coachning? Annars finns det väldigt många onlinecoacher som kan hjälpa dig med hela upplägget.
Det viktiga skulle jag säga är att vara ute i god tid, så man hinner bygga upp muskler/ få bort underhudsfett och även öva en massa posering :-).

Lycka till Kram Hanna

Kram Hanna