lördag 8 december 2012

Fitnessfestivalen

I dag har jag varit på fitnessfestivalen i Göteborg. Vad gör man där kanske ni undrar lite i smyg? Jo förstår ni det här är (enligt mig) den bästa helgen på hela året! För just den här helgen samlas mer eller mindre hela fitnessvärlden på ett och samma ställe.
Under ett och samma tak finner man idag och imorgon allt ifrån kläder, kosttillskott, till tävlingar och en massa spännande föreläsningar. Det finns alltid någonting kul att göra och på något märkligt sätt tog lördagen liksom slut, precis när den hade börjat ;-).

Här kommer min lördag i bilder.

Posering i BMR montern

Grattis grabbar topp 5 i Rep-Power :-)
 
PT-Schools egna monter
 
Armhävningar med slyngor är sjukt svårt!
 
CBB +180

BF -163

4 kommentarer:

Anonym sa...

tragiskt och se alla dopade !

Anonym sa...

Anonym, jag utgår ifrån att du inte har varit på någon tävling och ej heller utövar denna sport. Visst, det finns absolut de som dopar sig - men INTE ALLA . Dessa människor är en del av samhället i stort. Vi är alla olika och kan inte dömmas för vad andra gör. Eller?

Anonym sa...

har tränat i över 20 år , och har förmodlingen varit på mer tävlingar än du . har sett ser utvecklingen ..

Pentmark sa...

Hej alla
Nu tycker jag vi lägger ner denna diskutionen på min blogg.
Doping är ingenting som jag vare sig sysslar, eller vill bli förknippad med, dock är jag väl medveten om att det förekommer inom fitnessvärlden.
Mvh Hanna