söndag 9 december 2012

Rygg

Mitt gym Energi har ju fått in en hel uppsjö av nya, blänkande maskiner det senaste och jag var bara tvungen att testade den nya varianten av latsdrag.
Lite tveksamt satte jag mig i maskinen från Hoist och prövade... Till en början tyckte jag det var lite läskigt att maskinen rörde på sig, men insåg fort att det också gjorde att du inte kunde "hoppa över" den viktiga skulderrörelsen. Tummen upp för de nya ergonimiska maskinerna :-).

Tips från coachen: Sänkt alltid skuldran innan du börjar med någon övning :).
Kram Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hanna! Det var trevligt att stöta på dig på gymmet i morse:-) du har GRYMMA muskler!!! Du är jätte välkommen att kika in i min blogg, handlar inte bara om träning utan lite om allt möjligt! Hoppas du får en riktigt skön söndag!
Kram Åsa (jag som tog bilden)
www.sabine075.wordpress.com