lördag 22 december 2012

Ny tradition - Är ni med?

Börjar ni precis som jag gå runt nynna på bjällerklang och förbereda er rent mentalt för julafton? Har ni införskaffat alla klappar, klätt granen och avsatt tid i kalendern för att umgås med nära och kära? För nu rullar vi långsamt men säkert in i traditionernas mekka, juletid...

Förra julafton valde jag att starta en ny tradition, som jag även tänkte följa upp med detta året också, (ja för annars är det nog inte en tradition haha). Förra året började jag nämligen julaftonsmorgon med ett härligt gympass och det var verkligen precis sådär mysigt som jag hade förväntat mig!

Vill ni vara med på att starta en ny tradition och samtidigt slå ett slag för en bättre hälsa?
Hänger ni med på någon form av träning på morgonen nu den 24:e? Det spelar ingen roll om det är en promenad, en tur i skidspåret eller (som jag) ett gympass, huvudsaken är att ni rör på er :-).

Såg att Energi skulle ha två gruppass, det kanske vore något?!

10.00 TRX
10.30 Spinning

Någon mer som ska gymma på julafton?

Julafton 2010

6 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart=D först ett tomtespinningpass sen styrka på gym22 Tibro:)) Har gjort det dom senaste åren riktigt gött!Kramiz Annifrid

Anonym sa...

Själv tillhör jag dom få promille som vägrar fira julafton så det blir ett gympass men som på vilken annan dag som helst.

Men God Jul på dig din firare :)

Emma sa...

Klart det ska tränas på julafton också :) Får dock nöja mig med endast löpning då jag befinner mig i fjällena utan tillgång till gym. Så kötta på i gymmet åt mina vägnar också ^^
/ Emma

Ida och Anders sa...

Ja det blir gympass för oss båda =)

Pentmark sa...

Hej allihopa,
Vad glad jag blir av att höra hur även ni ska röra på er imorgon :-D.

God jul till er alla kram Hanna

Anonym sa...

Men of course, klart det ska tränas även på julafton :-)))