lördag 19 januari 2013

Kvällspass

Älskar förmånen jag har på mitt gym, jag kan gå och träna precis när det passar mig! Varesig det är morgon, middag, kväll eller natt så finns vikterna alltid där till mitt förfogande. Ta idag som exempel då lördagen inte riktigt blev som planerad. Då var det tur att Energi fanns där så att jag kunde köra mitt axelpass trots den sena timmen. Efter träningspasset kändes det extra lyxigt att gå ut i kylan med en rykande kopp svart kaffe och njuta av den vinterluften.

Har ni sett min nya väldigt rosa outfit från Better Bodies, visst är det snyggt :).

2 kommentarer:

Micke sa...

Träna på kvällen... Vad är det för sätt.
Sånt skulle jag aldrig hålla på med ;)

Pentmark sa...

Hahha ne precis, fy för att träna på kvällen... För det är absolut inget som du sysslar med Micke va ;-)