måndag 15 april 2013

Bob Marley hår..

Efter att ha suttit i frisörstolen i från 10:00 -15:00 har min dröm äntligen blivit verklighet! Idag har den duktiga dreadmakerskan Lina tålmodigt skapat dessa underbara dreads åt mig.
Så just nu sitter jag och långsamt börjar bekant med med mitt nya hår, och undrar i smyg hur det snart kommer att kännas och sova på dem haha.

Imorgon väntar en fartfylld dag fylld av allt ifrån kalipermätning, nya spännande konsultationer och ett och annat PT-pass.

Ta hand om varandra,
Kram Hanna

Lina och jag

Vill man vara fin...

Halvtid

Mitt ännu ganska spretiga hår :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Söt som en sockertopp ;)

Emma Nordström sa...

Skitfräsigt Hanna! :D

Malin sa...

Fan vad coolt! Det passar dig :-D

Pentmark sa...

Tack gullungar vad söta ni är :):)