fredag 17 maj 2013

Lig. Fibulo-talare anterior

Goddagens alla charmtroll där ute!
Fredagen har bjudit på en skön löprunda ute i naturen och jag behövde inte ens ha med mig någon jacka!
- Hej sommar och hjärtligt välkommen hit :-).

Under min runda på dryga timmen, lyssnade jag enbart på gamla låtar från Scooter. Någonting som senare skulle visa sig vara både positivt och negativt, med tanke på slutresultatet...
Pga Scooter, (japp som ni förstår är allting musikens fel) valde jag att gå "offroad" och springa uppför en backe med begynnade ormbunkar och annan mysig (hör ni ironin här) växtlighet. Samtidigt som jag springer med blicken fäst på toppen av kullen hinner jag tänka:
- Här är det nog lätt att vricka,,,,
- Aaaaaj!!!
Utan att hinna avsluta meningen vrickade jag till min vänstra fot och sträcker ut "Lig. Fibulo-talare anterior".
Ensam och övergiven i naturen, blev jag plötsligt 5 år gammal och funderade skarpt på att ringa min pappa och gråta ut. Dock valde jag istället att lösa problemet själv och halta hem, trots att allt såklart egentligen var Scooters fel ;-).

Här är allt frid och fröjd...
 
En timme senare...

1 kommentar:

mamma sa...

Men lilla gumman :/.