torsdag 25 juli 2013

Grit orkar du?

Grit alltså hm... Hur tusan ska man förklara det låg jag och fundera i förrgår.. Efter en stund kom jag på att foton alltid är ett säkert kort för att se och förmedla en känsla, därför bad jag mamma följa med som fotograf på ett av mina Gritpass.

Så fort musiken började pumpa ut från högtalarna och träningspasset drog igång glömde jag totalt av att mamma stod där och gav istället järnet. När att sista låten ebbat ut, kikade jag upp och såg hur mamma tittade lite ängsligt på oss alla, kanske för att försäkra sig om att alla fortfarande var vid liv (?). Svettig och med ett stort leende på läpparna fyller jag lungorna med nytt syre och hann faktiskt tänka, när är det vi kör igen?

Tittar man på bilderna tycker jag personligen de förklarar Grit Strength ganska bra. Här har vi alltså ett 30 minuters högintensivt intervallpass där svetten verkligen dryper ner på dig och mjölksyran blir bara värre och värre.

Att utmana sig själv är kul, vågar du testa??


'

Inga kommentarer: