fredag 26 april 2013

Bloggblackouten

Helt plötsligt händer det även mig, den totala bloggblackouten... Shit vad ska jag skriva om? Vad har jag gjort idag kan vara intressant, kul och träningsrelaterat? Ska jag berätta om min nya grötkombo gjord på dinkel- och rågflingor, mina nya Better Bodies tights som jag beställt eller bara nämna de faktum att jag har haft en vilodag? Ska jag kanske berätta att jag känner mig sådär lagom fredagstrött precis som så många andra runt om i landet just nu, eller...?
Jag lägger huvudet på sned, kikar ner på de mattsvarta tangenterna på laptopen och funderar ett kort ögonblick..

" Hej bloggen,
Idag har jag tagit en mycket välbehövlig vilodag där jag istället för träning, lagt fokus på att läsa ut boken L J James - 50 nyanser av honom och dricka på tok för många koppar med rykande varmt te.

Jag ser fram emot  morgondagen där bla ett träningspass ihop med min snygga och vältränade mamma väntar ;-)".
 Trevlig helg
Kram Hanna

Photo by: Katti Pentmark

Inga kommentarer: