söndag 28 april 2013

Bloggtävling

Det har nu äntligen blivit dags för Hannas första bloggtävling någonsin :-).

Reglerna är enkla, du ska försöka gissa hur många dreadlocks som finns på mitt huvud. När du funderat färdigt skriver du ner ditt svar i detta blogginlägg (obs endast här) och berätta även varför just du behöver den här åtråvärda PT-timmen.

Tävlingen fortgår ända fram till den 30/4 klockan 23:59, därefter kommer jag som enfaldig domare utse vinnaren :-).

 
Den eventuella vinsten kommer att ske på Gym22 i Tibro.

27 kommentarer:

Niklas Börgesson sa...

50 :)

Patrik sa...

75 st
Jag har gått upp drygt 30 kg sen jag slutade träna för 4 år sedan.
Har tagit tag i kosten nu och lyckats gå ner 5 kg på några veckor men behöver hjälp med att komma igång och träna seriöst igen !

Anonym sa...

118st...

/Henrik

Anonym sa...

103

// Lollo b

Michael S sa...

Hm, 88st, precis så många armhävningar som du kommer tvinga mej göra :) Kommer ju inte igång med träningen.

Christopher sa...

Tror det är 83 stycken !
Jag skulle värdesätta all din kunskap för att få ett extra schvung i min träning mot ett sundare och mer vältränat liv!
/ Christopher

Sanna sa...

61?! :) Födde min andra son för 5 månader sen och har precis börjat träna igen nu på Gym22.. Degmagen måste komma i form och jag är den enda i familjen som ännu inte sprungit Göteborgsvarvet så måste börja bygga muskler och kondition för att kunna genomföra min vision någon gång i framtiden!

Christel Kjellstrand sa...

121 st. Jag behöver HJÄLP nu då jag genomför en svensk klassiker. Jag är löpare så att bygga styrka för cykel och simning är inte min grej.

Evelina j sa...

80 st tror jag:)

janekärr sa...

109 st :)
och jag behöver vinna för att få snyggare ben :P (som du har) :D :D

Hanna-Maria sa...

93 st och jag vill vinna för att det kommer behövas flera PT-pass för att tighta till mig! ;-)

Katti sa...

72 gissar jag på. Behöver lära mig mer teknik.

Louise L sa...

Jag tror att du har 103 dreads!

Jag vill vinna en PT-timme med dig eftersom jag har gått upp ca 15kg på typ 1 och ett halvt år.. Jag har tränat fotboll förut men slutade, oh har istället börjat på gym22 för att ta tag i min träning och komma i form igen. Men jag behöver någon som puschar mig hårt! någon som verkligen vet vad den pratar om. Hanna, jag behöver DIG! ;)

Marcus sa...

83st. Och ja behöver lite starthjälp till beach2013 o vinna en sexpack tävling!! :)

Sara Lyck sa...

Jag tror att det är 157 st! :D Och jag vill vinna en pt-timme för att få lite tid med grymma dig! :D kram

Weimar sa...

Hej!!

Jag gissar på att det är 247 st!!

Ha det gött Weimar

Anonym sa...

187 Rickard #134

Albin sa...

76 är det!

Anonym sa...

155... skulle verkligen behöva en liten push o massa tips o trix för o kunna börja!!! / Emma Eriksson

Anneli sa...

Jag gissar på 128st
Hmmm skulle behöva komma i gång på ett vettigt sätt. Så jag kan både träna,jobba och få vardagen att funka.

Jenny sa...

68st. Du vet att jag vill ha en PT- timma med dej, mest för att vi har så himla kul ihop :) /kram Jenny

Mattias ö sa...

Ja måste va värst så säger 300 jämt ;P och PT timmen skulle va kul att bolla nya övningar med dig och ta del av nytt material :)

Hare gött///// Mattias

Malin E sa...

Jag gissar på 165st
Skulle faktiskt se fram emot hur du kör helt slut på mig, och nya idéer för hur jag kan maximera min träning.. Beach 2013 närmar sig med stormsteg ju! 😉

Klimpen sa...

122

Anonym sa...

Ja gissar på 252 st. Och vill självklart vinna för att få bra tips av någon som är grym på sin sak!
Ja hann innan kl 12..puh:-) Kram från Åsa!!

Anonym sa...

56 st

// Richard

Anonym sa...

56 st

Kram Richard