tisdag 2 april 2013

When I say jump...

Alla har vi våra konstiga saker för oss emellanåt, personligen tycker jag om att hoppa utomhus. Du kanske tycker det låter konstig att tjejen med stora muskler gillar något så konstigt som att hoppa sådär utan anledning.... Men faktum kvarstår att man aldrig blir aldrig äldre än man gör sig och just nu är 24 år en väldigt bra ålder ;-).

Att motionera har vi alla hört ska vara bra, men många tvekar ibland pga att deras träningsform är tråkig...? Att röra på sig ska enligt mig vara kravlöst, kul och bidra till en massa ny energi i vardagen.

Jag hör ofta kommentaren:
- Det finns ingen träningsform som passar mig,
Men jag tror anledningen till att den där meningen ens existerar, är mycket tack vare att man inte hunnit pröva tillräckligt många olika träningsformer.
För helt ärligt, vem har bestämt att golfbanan, stallet, ishallen eller just gymmet är rätt plats för dig? Var inte rädda för att pröva någonting nytt, jag lovar att du vet när du hittat din träningsform :-).

Lycka till
// Hanna


Inga kommentarer: