onsdag 15 maj 2013

Beslut - MM Sports

Efter att ha funderat både en, två och femton gånger, tog jag igår ett svårt beslut. Det var med sorg i hjärtat som jag printade ner texten där överskriften löd "jag väjer att gå ur Team MM Sports". Och trots att en och annan tår sakta rullade ner för min kind, visste jag ändå att jag hade gjort rätt...

För att nå toppen är jag medveten om att det krävs väldigt mycket både fysikt och psykiskt. Delvis måste det finnas ett inre driv och ett jävlar anama för att ens starta och ta sig i mål. Men sen måste man måste också snyggt kunna balansera upp ett ganska inrutat träningsliv med både jobb och vänner.

Det finns många aspekter som gör att jag väljer att lägga tävlingsplanerna på hyllan för en liten stund, men de två största anledningarna handlar om att jag vill lägga mer fokus på att ta hand om mig själv samt etablera mig som PT.

Jag vill med detta passa på att tacka http://www.mmsports.se/home.php för allt fantastiskt stöd jag fått under det gångna året, på återseende :-).


Idag avslutar jag onsdagskvällen med....
- Hakuna Matata!

 

1 kommentar:

Patrik sa...

Good for you !