tisdag 15 mars 2011

Att bli bobybuilder

Efter att ha gått hela 2 gånger på gym så kläcker min mamma i samråd med min bror....

- Fan Hanna du borde verkligen bli bodybuilder.

Eh.. Jo för det är sååå sexig med tjejer som har lika stora muskler som killar och spraytanar sig till en apelsinfärgad hudton, NOT!

- Men Hanna du skulle kunna leva gott på det.
- Ja och du har ju verkligen generna för det!

Jo visst det kanske stämmer, men ingen, inte ens jag själv skulle vilja umgås med mig när jag inte får äta eller dricka som jag vill.

Frågan jag ställer till mig själv blir följande:
- Skulle jag vilja gå runt i en kropp som
påminner om en Belgian blue???

 Låt mig tänka,
- Nej!









7 kommentarer:

anniz sa...

PUST!
Trodde först att jag hade en vän som inte ägde vett nog!!
/anniz

Mamma sa...

HAHAHA, du är för goer tösa!
..men allvarligt alltså, vi kanske kan prata om det...ehe.;-/

Anonym sa...

tänk inte så mycket. kör på!!!

Malin sa...

Nej va fasiken, e dom från vettet. Visst du kan leva gott, och du har generna. Men att se ut som en man, INTE OKEJ!

Nej satsa på styrkelyft istället eller något då, där bedöms du ju inte efter din kropp utan vad du åstadkommer :)

Pentmark sa...

Japp helt från vetten är nog ett bra ordval:).
Just nu har jag faktiskt inget mål men att gå till gymmet. Utan jag vill bara, som mamma säger, tajta till kroppen lite;).

Anonym sa...

...och nu.....fniss....

Ola sa...

Alltså, hoppas inte du blir arg nu, men detta är det klart roligaste inlägget på din blogg, särskilt såhär nästan två år senare. Några kommentarer? :P

Himla tur att att bror och mor pushade och att du kom förbi den där mentala spärren med att muskler på kvinnor inte skulle passa sig osv, för du är ett levande bevis på ATT det är svinsnyggt med rejäla muskler på kvinnor, men också att man kan åstadkomma fantastiska resultat om man vet vad man vill och ger järnet. Kanske en bloggpost med lite före- och efterbilder snart? :)

Du är grym! Kör så det ryker!!!