måndag 18 april 2011

Tuttar, bröst eller boobisar

För ca en månad sedan köpte jag en ny snygg bikini som satt superbra. Igår plockade jag upp behån igen och insåg när jag testade den, att bikinin måste ha vuxit under denna korta period i lådan. Helt plötslig såg det ut som jag var tio år och hade prövat mammas behå i smyg för första gången.

Att gå ner i vikt för tjejer är inte alltid bara guld och gröna skogar, bröst, rumpa och lår är det första sakerna som försvinner hos oss. Många av mina snygga behåar passar inte längre och jag funderar vad jag ska med dessa till...
Men och andra sidan har jag gått ner 5,5kg och har aldrig sett så snygg ut som jag gör nu :-).


3 kommentarer:

LOuise sa...

VA??
5.5 kg..
Duktigt.
Själv har man bara gått ner 1 kg sen sista man vägde sig. Dock har jag inte tränat under den månaden. För jag jobba mer eller mer varje dag..

Vi ska allt ut å gå igen =)

LOUISE

Pentmark sa...

Tja snygging:)
Klart vi ska gå ut och gå igen. Nästa gång kanske vi till och med hinner med en lite längre promenad;P.

Anonym sa...

Bra hanna, det går framåt=)
givetvis ska vi ut och gå igen, det var jättemysigt=)


kramar erika