lördag 18 juni 2011

Frukost

God morgon!

Då var det dags för någon typ att frukost igen. Undra vad jag ska äta, med tanke på att det typ inte finns någonting roligt i kylskåpet alls ;).
Det är svårt att koncentrera sig, för min mage kurrar ju högre än vad katten gör :P. Jag tror att mitt val av frulle står emellan havregrynsgröt eller äggröra, det går ju hyfsat snabbt att göra och är också väldigt enkelt.

Jag är en person som alltid har haft svårt för att äta frukost, speciellt om man ska äta direkt efter man har klivit upp. När jag var yngre så skulle det alltid finnas så vitt bröd du kan tänka dig, samt ett smör med riktigt hög fetthalt, för att jag skulle äta någonting alls.

Jag har fortfarande svårt att äta direkt efter jag har vaknat, men frukost är ju som bekant ganska viktigt mål, därför försöker jag att gilla läget och äta ändå. Sååå mot köket för lite föda, äta bör man, annars dör man, eller hur?!

Inga kommentarer: