söndag 5 juni 2011

Plugga...

Min hjärna är helt tom och kroppen känns som en sackosäck, tror ni det kan vara dags att sova och vila ögonen inför allvaret imorgon? Det är ju då som vi ska ha alla slutprov i badvaktskursen, ja.. För att visa vad vi verkligen kan och har lärt oss under de här dagarna, *hjälp*.

Jag har alltid varit en sådan person som aldrig tror tillräckligt mycket på mig själv och målar gärna upp de värsta tänkbara scenarierna du kan tänka dig. Varför kan jag bara inte vara som vissa andra och ta dagen som den kommer, inte noja som fan över småsaker?
Nu är det nog dags att börja tro på sig själv och att faktiskt jag också kan någonting. Om jag bara tar det lugnt och tänker efter imorgon, så borde allting gå bra, eller??

1 kommentar:

Mamma sa...

Jag sticker ut näsan och säger "grattis" redan nu ;-)