tisdag 30 augusti 2011

Proteinpulver med Hallonsmak?

Idag har grejerna som jag beställde från gymgrossisten, äntligen kommit :). Jag köpte någonting som de kallar för "septemberkampanj". Detta innebär att man köper en produkt och får fler saker på köpet, mycket smidigt!
Jag köpte 4 kg Whey 80, som är ett proteinpulvet med (i mitt fall) hallonsmak och ett par dragremmar. På köpet fick jag då 2 st förpackningar med Omega 3 kapslar och en proteinbar.

Ja och för att alla ska ha någonting att skratta åt....
Jag tycker inte om smaken på mitt proteinpulver! Japp det är helt sant, jag har alltså köpt proteinpulver i en påse lika stor som om det vora hundfoder och kommit fram till att jag inte gillar den.
- Upps!
Känns som om det bara är att gilla läget typ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

gapa, tig, lid, svälj :D

Malin sa...

Inte ens om du blandar det med mjölk? Jag tycker hallon hör till de bättre smakerna :-) Just nu har jag vanilj, choklad, banan och hallon. Haha. Nästan hela sortimentet :-D

Ida sa...

gjorde samma misstag som dig att beställa en påse whey80 med hallon. det var nog det bland det äckligaste jag någonsin druckit. smakar BARA artificiellt. fy. så det hamnar i pannkakor och ibland i gröt bara för att bli av med skiten. :S