lördag 15 oktober 2011

En ny dos av kreatin

Jahapp då har jag börjat med kreatin igen... Förra gången jag tog detta preparat så samlade jag på mig en del vätska och kände mig rätt så "plufsig". Jag antar att det kommer att bli precis samma sak denna gången också, men man får helt enkelt gilla läget ;-).

Anledningen till att jag ska börja med kreatin igen, är för att jag ska försöka bygga på så mycket muskelmassa som möjligt innan året är slut. För i januari/februari så kommer jag köra igång med deffningen på allvar och då kommer inte bara fett, utan även en del muskler, försvinna...

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för en dag på stan :).
Ha en trevlig lördag allesammans!



Kreatin är ett prestationshöjande medel som absolut inte ska jämföras med doping! När man tar kreatin så orkar man liiite extra på ex gymmet eller i joggingspåret, det ökar helt enkelt din styrka och muskelmassa.
Under den månaden man tar preparatet, så har man haft en möjlighet att utföra extra träning vilket, om man förvaltat det rätt, kan bidra till att man efter månades slut presterar lite bättre.


Inga kommentarer: