lördag 1 oktober 2011

När missbruket har gått för långt!

Att missbruka olika ting är något som människan har gjort i alla tider. Tydligen så har även jag nu kommit till en punkt i mitt liv, då jag är tvungen att erkänna att mitt missbruk har börjat ställa till problem i min vardag.
När små vita fläckar finns på alla kläder, min nyckelknippa, ena kinden och i handväskan, då har det gått för långt! Det är dax att göra någonting åt mitt kvargmissbruk!!

Haha ne skämt å sido, jag förstår faktiskt inte hur man kan vara så klumpig som jag är. Man kan inte spilla kvarg överallt och tro att det försvinner...
Tro mig, jag känner allt av de sneda blickar och höjda ögonbryn när jag går med vita fläckar på svarta byxor.
Ha en trevlig lördagskväll, för nu ska jag tvätta byxor :P.


1 kommentar:

anniz sa...

..och du vill att JAG ska tro att det är kvarg? Pyttsan!:)