onsdag 25 januari 2012

Pattar och bröst

Jag har blivit sååå välinformerad om att brösten är det första som försvinner när man börjar deffa.
Jag har varit supermedveten om att ett par bröst, trots allt bara är en massa fett...
Jag har såklart accepterat att mina tuttar kommer försvinna, men vad fan, ingen av mina bh:ar passar ju längre!!!

Jag stod nyss och grävde i min garderob, någon bh måste ju passa, eller hur! I panik började jag prova de snyggaste först och sedan bara äldre och fulare. Tillslut fanns det inga mer bh:ar att testa och jag satte mig tungt på plastgolvet, långsamt börjar sanningen komma krypandes längs ryggraden... Shit vad fan ska jag ha på mig fram tills sommaren? Är det meningen att jag ska gå runt i sportbh ända fram till tävlingen, eller måste jag börja låna bh:ar av mamma? Ja, för att ständigt gå och köpa en minde storlek på bh:n, känns faktiskt inte jättelockande. Framförallt inte med tanke på den ekonomi som jag har just nu...

Så jag vill med detta inlägg tacka mina bröst för den tid vi har fått tillsammans och önska er (förhoppningsvis) välkomna tillbaka redan i juli...




3 kommentarer:

Mamma sa...

Naa, lite söt är du allt. Och, du får gärna låna mina, haha :P

Therese sa...

Hihi jag längtade tills mina skulle minska, men nu kan jag bara använda just sporttoppar :/
Jag kommer så småningom göra ett bröstlyft. Gillar den atletiska kvinnliga kroppen men beroende på kanske det blir små implantat. Har ändå haft problem med brösten i omgångar.

Köp behåar på rea... Testa testa testa.

Pentmark sa...

Tjena! Sikken bra idé, jag får bestämt palla mig ner till stan i helgen å kolla läget :).

Jo det är ju väldigt vanligt i både BB och BF att fixa till brösten.
Jag är också lite sugen, men än är det är långt kvar innan min fantasi blir verklighet :).