lördag 7 januari 2012

Shit, det blir BB

Jaha, då har det blivit dax att tänka om igen...
Efter att ha besökt Christian på Träningskompaniet, så har jag nu fått höra hans utlåtande. Body Fitness, släng dig i väggen, jag har tydligen fått lite mer muskler än så ;). Så nu blir det Body Building för hela slanten istället. Jag som från början var nervös över att jag inte skulle ha tillräckligt med musklemassa, hahaha.

Christan ska hjälpa mig med att komma i tävlingsform. Han ska göra ett kostschema till mig, som sakta men säkert kommer få mina kilon att droppa. Resan mot målet är lång, men samtidigt väldigt kort, närmare bestämt 23 veckor.

Shit vad jag känner mig taggad! Nu är det hårt arbete som återstår och det ska bli superkul att se hur kroppen kommer reagera framöver.

Alströmertrofén 2012 - HERE I COME!!!


Christian & Jag

5 kommentarer:

Sofie sa...

Jag tycker faktiskt också snarare att du verkar ha en BB-kropp än en BF-kropp. Vad roligt, för bodybuilding är sååå mycket roligare och tuffare!! :) Lycka till!

Pentmark sa...

Tack så mkt Sofie :D!
Jag tror det kmr bli jättekul med BB och längtar verkligen till sommaren :P.
Kram Hanna

Christian sa...

Tja!
Nu har jag hittat hit så nu kan jag hålla koll på dig! ;-)
Kör hårt så syns vi nästa helg!/Christian

Malin sa...

Yeaaah! :-)
Håller lite med där faktiskt o tror att Bb kommer passa dig super! Kör hårt nu, jag kommer vara på plats o hejja när du går i mål! ;-)

Pentmark sa...

Haha det verkar som alla, utom jag, har fattat hur biffig jag faktiskt är ;P.

Vad roligt att du kmr och hejar på mig! Jag behöver all stöttning jag kan få :D:D.