torsdag 22 mars 2012

En vanlig torsdag

I dag har jag och mamma mosat ett pass bestående av bröst, triceps och mage.
Hade egentligen fortfarande en svag träningsvärk kvar i mina triceps från föregående pass, men valde att köra på ändå ;).

Så nu, efter en mycket god måltid bestående av bla fläskfilé, inser jag kallt hur mycket vitlök jag snart kommer att lukta (läs stinka), upps! Så skulle ni träffa mig, tveka inte att backa ett steg, så att ni inte avlider på grund av min härliga odör hahah.



4 kommentarer:

Krille sa...

Såååja, där är de ju! Riktigt jäkla bra triceps. Och åter igen - din rygg är fan grym!
Keep up the good work! :)

Förresten, vilket datum är tävlingen? I början av juni någon gång var det va?

Pentmark sa...

Man tackar :)

Min tävlingsdag är den 16:e Juni i Alingsås

Gå gärna in och kika på deras hemsida för mer info:
http://trofen.se/

Anonym sa...

Hej :) Blir det byggning eller body fitness för dig?

Pentmark sa...

Hej!
Min plan är att ställa upp i body building :)