fredag 16 mars 2012

Jasså bodybuilder säger du

Det är alltid lika kul att berättar för folk varför man tränar och äter som man gör. För man vet aldrig vad för reaktion man får tillbaka, och framför allt inte vilka de senare följdfrågorna blir.
Håll till godo... För här kommer några exempel på kommentarer jag har fått det senaste!
  • Jasså bodybuilding, tränar du någon speciell muskel då?
  • Nu när du dietar så måste du typ vara hungrig jämt eller?
  • Men om du tränar så mycket styrka, så kommer du snart se ut som en man!
  • - Hur mycket lyfter du då?
    - I vaddå, undrar jag
    - Ja, hantlar till exempel!
  • Erkänn att du tar anabola steroider, jag lovar att inte skvallra.
  • Du måste vara asgrym i armbrytning.
  • Fast en liten kakbit är det ju ingen som märker om du äter.
  • Men om jag vill se ut som dig, fast äta som jag gör nu, vad har du för snabbt tips då?
  • Ska du verkligen äta så mycket, du dietar ju!




Inga kommentarer: