måndag 2 april 2012

Iq fiskmås

Jag är en person som ständigt oroar mig för att tappa bort nyckel och mobil, framförallt under mina PWs... Så varje morgon brukar jag lite diskret känna utanpå mina jackfickor, för att försäkra mig om att både mobil och nycklar ligger precis på rätt plats.

Under dagens PW, när Scooter dunkade how much is the fish högt i mina lurar, fick jag för mig att jag hade tappat mobilen någonstans på vägen. Jag fick fullkomlig panik och undrade med uppspärrade ögon vart jag i mörkret skulle börja leta, ja tills jag hörde musiken igen vill säga...

- Hej jag heter Hanna och ni kan kalla mig för Iq fiskmås!

Vart tog mobilen vägen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe ja men vadå int är du ensam om dedär,,, hur lång pw har du? /matte

Pentmark sa...

Tjena Matte!
Mina morgonpromenader är på 1h, lagom långa ;).

//Hanna