lördag 19 maj 2012

Bröst/ triceps

Klockan 10.00 i morses ryckte jag upp dörren till gymlokalen, idag var jag riktigt taggad på ett härligt träningspass!
Efter att ha svept shaken gjort på 20g EAA med Berrysmak, kände jag mig redo, nu skulle bröst och triceps få veta att de levde ;-).

När stretchingen var avbockad, påbörjade jag direkt mitt första uppvärmningsset i den klassiska snedbänken. Tiden svichade snabbt förbi och helt plötsligt var det dags för min sista bröstövning, som dagen till ära fick bli pullover.
Jag fick till ett bra tryck och var ärligt talat redan rätt mör, när jag likt en Duracellkanin, nu studsade vidare för att mosa några övningar med triceps istället haha...

Nu gäller det att kämpa hela vägen in i mål, det är inte lång tid kvar!
För visst syns vi på Alströmmer, den 16:e juni??

 
Nya T-shirten från Body Science, sitter sjukt bra!


Inga kommentarer: