söndag 27 maj 2012

Då Vs Nu...

Tittade igenom en massa gamla foton och stötte på dessa som är exakt ett år gamla!
Jag kan säga att man ser en sjukt stor förändring och det är nog först nu som jag har insett vilken lång resa som jag har gjort.

Jag vill passa på väcka en liten tanke hos dig idag, kan jag så kan du också!
Det största problemet är oftast att ta ett beslut och resa sig upp från soffan.

Ett tips från mig är att försöka få träningen att bli en rutin i din vardag. Träna direkt efter jobbet och se till att ha bestämda dagar som du tränar på.

Här kommer bilderna som fick min söndag att bli ännu soligare än vad den redan är :)...

2011-05-26



2012-05-27


 

15 kommentarer:

Anonym sa...

shit vilken skillnad,, galet bra jobbbat,, men måste såga att du såg rätt grym ut för ett år sedan åxå,, å nog var du rätt biffig då åxå,, hur mycke har du typ öka i styrke på ett år?:) tumme upp för dig,, / matte

Anonym sa...

Alltså...WOW HANNA!! :O :D // Anna

Krille sa...

Såja!! Det här är skitkul att se, och vilken jäkla förvandling!! Antar att ditt självförtroende får sig en rejäl boost av den jämförelsen? :)
STARKT JOBBAT! :D

Elias Ahlstedt sa...

Du är jävligt läcker! ;) Jag är också väldigt sugen på att höra om du ökat mycket i styrka på ett år?

MVH Elias

Pentmark sa...

Tack allihopa :-).
Jag har deffat sedan 6/1, så skulle snarare säga att jag har minskat, inte ökat i styrka.
Men om några veckor när deffen är över, tänkte jag skaffa mig en massa nya PB :)!
Kram Hanna

Madeleine sa...

Min fina Hänny! DAMN you'r hot!! ;) :p

Anonym sa...

Läste om dig i tidningen!
Jädrar vad du ändrats! Så himla snyggt!

Jessica sa...

å herregud! :-o Jag har haft et tpar riktigt dåliga dagar, men nu fick jag precis tillbaka all motivation :-) Tack!

Vilket gym tränar du på?

Pentmark sa...

Madde : Tack detsamma <3
Anonym: Ja lite skillnad är det allt, tack så mkt :)
Jessica: Vad kul att jag kan inspirera dig till att hitta tillbaka till motivationen igen :). Jag tränar på Volvogymmet.

Kramar Hanna

Hanna sa...

Hej
Hittade din blogg efter att ha läst i SN.

Vilken förändring-bra jobbat!

Kram Hanna

Pentmark sa...

Hej Hanna!
Vad roligt att du har hittat till min blogg :).

Tack så mycket :-D

Kram

Anonym sa...

Kudos for your achievements.
And greetings from Hungary :)

Pentmark sa...

Thank u :):)

Maria sa...

Vad fick dig att börja träna?

Pentmark sa...

Hej Maria,
jag har alltid älskat att röra på mig, men det var tack vare min mamma som jag tillslut blev en gymråtta. Jag följde nämligen av en slump med henne till gymmet för ett träningspass, sen var jag fast hahaha.