torsdag 17 maj 2012

Håll under PW

God morgon :-)

När jag hade gått 35 minuter av min PW, började jag till min fasa känna av en smygande hållkänsla komma från min högra sida.
Jag försökte kämpa vidare genom att tänka på andra saker för att tiden skulle gå snabbare, för jag är  ingen tjej som ger inte upp i första taget direkt ;-)...
Jag försökte lite smått desperat, att knyta handen och pressade in den hårt i sidan enbart för att smärtan skulle försvinna.. Ja, för att sänka tempot, hade jag definitivt inga planer på...

Men när jag under min PW, började efterlikna en gammal gumma utan sin rullator, fick jag inse sanningen och minska lite på farten och satsa på att försöka räta upp mig istället, hahah!

Min timmes promenad tog faktiskt, döm om min förvåning, tillslut slut och nu sitter jag och käkar grötfrukost :).

Havregryn
 Body Science whey 100%, med Blåbärssmak
Kokosflingor
Kanel

Inga kommentarer: