fredag 15 juni 2012

Vilken ska jag välja...?

I morgon efter tävlingen ska jag åka hem till mina söta föräldrar på en riktigt efterlängtad middag :). Om det är någonting som jag har saknat under detta halvår, är det just alla mysiga middagar ihop med min familj.
Jag vill passa på att tacka er och alla andra runt i kring mig för att ni har stått ut med mig i ur och skur under hela min långa deff, med allt vad den har inneburit för både er och mig. Utan er hade min resa mot Alströmertrofén blivit så mycket längre och tråkigare, tack för att ni finns och berikar mitt liv!!!

Till middagen i morgon har jag beställt rotfrukter i ugnen (med salt haha), kycklingfilé och tzatziki med mycket vitlök.
Till efterrätt stod jag länge... väldigt länge, vid frysdisken för att välja ut en glassort som jag ville ha. Visste ni att det finns huuuuuur många olika glassar som helst!!
När alla kunder i butiken började kolla snett på mig och undra vad fan jag sysslade med, kände jag att det var dags att försöka ta ett beslut....
Det slutade med den här glassen till efterrätt hos familjen Pentmark i morgon.
Vad tror ni, blir det ett bra beslut??


En god glass??

2 kommentarer:

Malin N sa...

Den är kanongod ;-)

Pentmark sa...

Haha ja det var den faktiskt ;)