torsdag 19 juli 2012

Aldrig försent

Många verkar ha fått för sig att bara för man ser ut på ett visst sätt tex överviktig eller äldre, kan man helt strunta i allt vad träning heter, för det ger inte något resultat ändå, fel! Det är aldrigt försent att börja träna och röra på sin kropp.
Genom att röra på oss förbättrar vi vårt immunförsvar, ökar vår syreupptagning och gör oss själva mycket piggare. Sen att det är kul att träna, behöver jag väl inte ens nämna va ;)...?

Kroppen är av naturen väldigt lat, men nu är hög tid att visa vem som bestämmer, du eller kroppen!
Kommentarer som... Jag har skoskav, har ingen tid, mensvärk, en dålig dag eller ingen träningskompis, duger inte längre... Knyt på dig träningsskorna och visa världen att du också kan, jag tror på dig!

Kör hårt // Hanna

Jag vill passa på att lägga upp en bild på min mamma som har styrketränat i ca 1,5 år.
Det aldrig försent att få en bättre och sundare livsstil <3.

Visst kan man ana vart mina biceps kommer ifrån...

3 kommentarer:

Anonym sa...

kolla in bicepsen på mammi,, nog syns de allt hanna vems gener du fått ärva,, man kan ju säga du åker lite snål skjuts på mammi;) men vem är starkast i biceps du eller hon? :)

Anonym sa...

Fit, fab and fantastic!

Hanna sa...

Grymt jobbat mamma! =)