söndag 1 juli 2012

Vilodag + Egopics

I dag blir det vilodag och arbete, hela dagen lång, för min del. Jag taggar istället för dubbelpasset som jag ska köra redan i morgon :-).
Först ut är ett bröst och tricepspass kl 16.00 med min bästa träningskompis Markus.
Klockan 19.00 kör jag vidare med ett X-fit pass på Energi (som jag bokade via nätet, riktigt smidigt).

För er som undrar vad X-fit innebär och kanske även vilka andra pass Energi har, tveka inte att kika in på den här länken ---> http://www.energistudio.se/gruppträning/passförklaring-1393199, för att få mer info.
Egopics

Mina fina benmuskler :)

Vikt: 55.8 kg

 

10 kommentarer:

Malin N sa...

Grym fortsatt form Hanna :-)
Är sååå avis på brädan! Inte riiiktigt där än, om man säger så. Haha.

Pentmark sa...

Tack gullunge :)
Magen kmr nog snart ska du se :D.

Micke sa...

Ingen hejd på dig...
Du får ge mig lite tips om vi råkar vara på gymmet samtidigt.
Ska bara ta mig hem från Roskilde först. :)

emelie sa...

kör du mycket kondition? eller du satsar mest på styrka nu efter tävling? :)

Pentmark sa...

Micke: Jo då ett och annat tips kan jag allt ordna :).Jasså du ska också till Roskilde?

Emelie: Jag har minskat ner lite på cardio och kör ungefär samma upplägg på styrkan i dagsläget. Sen om det blir tävling igen, kommer cardion successivt att
öka :).

Kram

Micke sa...

Åkte ner till Roskilde i fredags. :)
"också"? Ska du också ner hit ? Isf får vi styra upp ett glas vin o lite tjat vid tillfälle. :)

Pentmark sa...

Vi åker ner med festivalbussen imorgon :). Kommer bli superkul!

Micke sa...

Jamen dra iväg ett meddelande på Michael.tiden@live.com med nått mobilnummer så styr vi upp ett kalas med båda campen. Vi har ju värmt upp ett tag. :)

Ida sa...

Jäklar vad duktig du är! Vilken disciplin!
Riktigt många år sen jag såg dig sist (då på ridskolan), kul att se att du valt en så nyttig väg :)
Får försöka ta lite inspiration från dig och din blogg, skulle verkligen behöva få tummen ur och gå till gymmet regelbundet igen!

Pentmark sa...

Hej!
Tack så mycket :)
Helt rätt Ida, sno åt dig så mycket inspiration och motivation du vill från min blogg. Det är vad den är till för :D.

Kör hårt
Kram Hanna