söndag 19 augusti 2012

När man hittar rätt

Direkt när jag klev in i PT-schools lokaler i lördags så visste jag, jag hade hittat rätt!

- Niclas som haft hand om preparandutbildning hela helgen, har varit grymt bra. Han var duktig, rolig och gjorde det lätt att förstå svåra saker, 3st mycket bra egenskaper!
Var det mot förmodan någonting man inte förstod eller hängde med på, kunde han förklara på minst 5 olika sätt till.
- Mina klasskompisar är precis lika träningsintresserade som jag är....!
- Den svarta sopsäcken i köket, fylldes inte med några halvätna kanelbullar eller torra kanter av frallor. Utan i sopsäcken på PT-school fanns istället mängder med tomma keso-/ kvargförpackingar. Det finns tydligen fler där ute som är precis som jag :).

Längtar tills imorgon då jag ska plugga vidare i mitt nya material.
  
// Kramar Hanna
(en blivande PT hihih)
 
I väntan på anatomi

Caput - Huvud på latin

Lunchtime

- Vart sitter.... Fossa Supraspinata?

4 kommentarer:

Madeleine sa...

Fan va kul Hanna att du hittat nåt som är som gjort för dig! :) Du kommer bli en utmärkt PT! <3

anniz sa...

Visst är det härligt att äntligen ha hittat rätt? :)

Någon som läst din blogg som var med på kursen? ^^

sputniken sa...

Vad roligt :)! Tänkte precis samma sak när jag hitta din blogg förra veckan; Yes..de finns fler som jag :)

Pentmark sa...

Madde: Tack gullunge <3
Anniz: Känns helt underbart! Ne inte innan kursen. Men vem vet, kanske är någon som gör det nu :)..
Sputniken: Vad roligt att höra :D. Träning är livet :)

Kram Hanna