fredag 31 augusti 2012

Organiserat kaos eller bara kaos?

Paniken är nära, hur mycket saker kommer jag glömma den här gången?
Jag springer runt som en yr höna i lägenheten och försöker diskutera med mig själv (!) haha..

- Hanna du glömmer väl inte gymskorna på hyllan.
- Kan man verkligen ha med sig havregryn till Stockholm...?
- Shit tandborsten måste jag ju också trycka ner.
- 10 dagar... Räcker tio par sockar då?
- Vart har jag lagt vindruvorna som jag ska käka på tåget...!
- Packade du ner EAA i resväskan?

Som ni kanske förstår, är det dags att ta tåget till Stockholm igen för att påbörja steg 1 av 2 till licensierad personlig tränare :-). Nu börjar allvaret och jag kunde inte vara mer redo, mot nya spännande mål!!

Tjingeling så länge :-)
// Hanna


Tidsschemat över veckan
på Personal Training School
 
 

1 kommentar:

Madeleine sa...

Gillas!! :D <3