lördag 1 september 2012

Röra på kroppen

Jag vaknade upp och fick direkt ett sug efter att ut och röra på kroppen. Tittade lite försiktigt ut genom fönstret och insåg att regnet öste ner över Stockholmsstad. Trist var min första tanke, som jag fort valde att ignorera genom att riva fram regnjackan ur den proppfulla resväskan. Sen bar det av ut i regnet på äventyr.

Under promenaden så hittade jag bland annat ett häftigt utomhusgym. Det är någonting som jag definitivt ska pröva på (samt fota), så fort det blir lite tid över :-).

Frukosten idag blev en gammal klassiken med en twist, havregrynsgröt med filmjölk.
Nu är det snart dags för första riktiga dagen i skolan, kommer bli sjukt spännande!

Havregrynsgröt med lite fil (jodå det funkar)
Solrosfrön, linfrön, russin, aprikoser & några mandlar

Inga kommentarer: