torsdag 27 december 2012

Vad har ni tränat idag?

God dagens mina fina läsare.
Just nu springer jag runt som en yr höna för att hinna packa innan tåget går, yes som vanligt är jag ute i sista sekunden haha. Jag ska nämligen upp till Stockholm en sväng nu i helgen för att shoppa lite :-).

I dag har mitt träningspass sett ut på följande sätt:

Uppvärming
Löpband 7 min
 
Rygg
Sittande rodd 3 x 12
Latsdrag 3 x 12
Stående rodd 3 x 12
Rygglyft 3 x 12
 
Mage
Sida mage 3 x max
Situps 2 x max
Plankan (som övergick i... )
Kissande hunden 3 x 15

Vad har ni tränat idag?
 
Fotot är taget på väg till gymmet :-)
 

2 kommentarer:

Gymelof sa...

Axelpressar, hantellyft, Bänkpress, hantelpressar, hängande benlyft, 50 burpees, triceps pushdown, framlut axellyft, 400m löpning x3 med 21,15,9 dips emellan. Done! =)

Pentmark sa...

Härligt Gymelof,
bra jobbat :)