torsdag 6 december 2012

Snöcykling

Under gårdagen när snön vräkte ner som mest, beslutade jag mig för att cykla till bussen. Alla som såg mig då skakade bestämt på sina huvuden och undrade förmodligen om jag saknade några hjärnceller. Jag antar att många till och med såg mig som ett sol (snö?)klart självmordsförsök. Men istället för att låta allmänheten få rätt, valde jag att se cykelfärden som en utmaning. Kunde jag få sladd på cykeln och reda upp det och framförallt, hur många fler muskelgrupper använde jag nu gentemot om jag hade promenerat?
Ja, ja okej! Att cykla på oplogade och spåriga vägar kanske inte var den smartaste idén från min sida.  Men var dock inte rädda för att utmana er själva och pröva någonting helt nytt, för vad är det värsta som kan hända?  (Hm.. I mitt fall kanske detta var ett dåligt exempel... Hahha)
 
Jag kom fram, utan att ramla :P

Inga kommentarer: