lördag 15 december 2012

Tvåa Dcore

Under fitnessfestivalen förra helgen paserade jag och Eva en monter som ha en tävling med kettlebells. Utan att veta vare sig pris eller tidigare tider, beslutade vi oss för att tävla, ja när vi ändå var där liksom. Jag grabbade jag tag i de svarta kettlebellses på 4 kg vardera och lyfte sedan upp dem i luften i hela 2 min och 18sek.
Detta resulterade i att jag kunde placera mitt namn högst upp på whiteboardtavlan i myshowrooms monter. Men dessvärre var ju tävlingen var inte över när jag gick hem, utan pågick även hela söndagen. Vilken gjode att jag snabbt glömde av denna söta tävling när jag väl var tillbaka i Skövde igen.
Men sent igårkväll fick jag beskedet, jag hade blivit tvåa utav alla tjejer inne på Svenska Mässan och priset var  2500 kronor ifrån Dcore!
- Wow, tack Dcore och MyShowRoom det här är ju bara helt underbart!!

Jag hittade en prick på väggen som blev mitt fokus..

#1,
på lördagen i alla fall..

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Woho! Grym du är!

Anonym sa...

satan va grymt,, du är ju grymt seg/uthållig! grymt,, men hur nära var du att trycka dit den som vann? ;)

Pentmark sa...

Madeleine: Tack :D
Anonym: Haha tack så mycket. Jag har tyvärr inte fått veta vare sig första pristagerskans tid, eller grabbarnas. Hade ju varit lite kul att få veta om man var i närheten av guldet eller inte ;-P,