tisdag 4 december 2012

Vad har ni tränat idag?

Cyklade (ja ni hörde rätt) i snöovändret i morses för ta mig fram till mitt favorit gym Energi. Stressad som vanligt funderade jag inte bara på hur jag skulle undvika att ramla, utan även hur jag skulle lägga upp dagens träningspass.
Väl framme på gymmet stod det klart, det skulle bli ett riktigt svettigt rygg/ bicepspass! Men när jag tränat klart ryggen blev jag sugen på att kombinera min träning av biceps med någon lite mer pulshöjande... Aha, tänkte jag och beslutade mig snabbt för en jystering i dagsplaneringen och det slutade med att jag avsluta passet med en gullig liten cirkel bestående av:

- Hammercurl
- Stepup bräda

- Bicepscurl med hantlar
- Situps
- Burpees


Vad har ni tränat för kul i dag?

Bild ifrån i lördags

3 kommentarer:

anneli sa...

Räknas det som träning att springa runt i rid huset med en störd häst??
:P

Pentmark sa...

Haha självklart!
All motion är bra motion :P

Sara sa...

Jag körde biceps och triceps, boom :D