måndag 4 februari 2013

Late workout

Hade ställt klockan tidigt idag för att hinna med att gymma innan jobbet. Men när klockan ringde på morgonkvisten gjorde jag något (som för mig är) ganska ovanligt... Jag ställde medvetet om mitt alarm, sov två timmar extra och struntade där med att träna på morgonen(!). Därför planerades dagen om lite och mitt ryggpass fick helt enkelt finna sig i att bli ett kvällspass ;).

Under passet la jag bland annat in marklyft, stångrodd och en övning för baksida axlar. I och med att jag vill förbättra min hållning, kommer baksida axlar från och med nu finnas med två gånger i veckan.
Har ni gjort några förändringar i ert träningsschema det senaste?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken övning valde du för baksida axlar? :)

Pentmark sa...

Dagen till ära blev det bara vanliga ståendes framåtlutad :).